Podniesienie dna zatoki

podniesienie dna zatoki Warszawa

W naszym gabinecie Stomatologia M&M świadczymy szeroki zakres usług chirurgicznych, między innymi takich jak podniesienie dna zatoki – dzięki temu możemy leczyć pacjentów w sposób kompleksowy. Wykonujemy wszystkie zabiegi chirurgiczne konieczne do odbudowy zębów i prawidłowego wszczepienia implantów. Jednym z bardzo ważnych zabiegów chirurgicznych, niejednokrotnie koniecznym do prawidłowego wszczepienia implantów jest podnoszenie dna zatoki szczękowej.
W naszej dotychczasowej pracy spotkaliśmy się z rozmaitymi przypadkami. Często zdarza się, że pomagamy pacjentom, którzy posiadają ubytki lub doznali utraty zębów bocznych w szczęce po jednej lub po obydwu stronach. W takich przypadkach stosujemy rozwiązanie, którym jest odbudowa kości w zatoce szczękowej. Zabieg podniesienie dna zatoki Warszawa polega na umieszczeniu w zatoce biomateriału (wszystkie używane przez nas materiały posiadają odpowiednie certyfikaty). Chirurg wraz z doświadczonym personelem przeprowadza zabieg z zachowaniem najwyższych standardów higienicznych.
Zabieg polega na wprowadzeniu materiału przez niewielki otwór, który następnie zamyka się biomembraną. Leczenie w naszym gabinecie jest przeprowadzane w taki sposób, aby nie towarzyszyły mu żadne dolegliwości bólowe, a wszystkie zabiegi implantologiczne wykonujemy przy użyciu wysokiej klasy sprzętu i narzędzi z zachowaniem najwyższych standardów higienicznych. Czas całkowitego gojenia po zabiegu podniesienia dna zatoki jest procesem biologicznym i trwa nie mniej niż pół roku. Podczas tego okresu pacjent pozostaje pod naszą opieką, co zapewnia prawidłowy przebieg procesu leczenia.

Nasi Pacjenci odnaleźli nas szukając podniesienie dna zatoki Warszawa.