Leczenie Próchnicy Warszawa

Rozpoznanie początkowego stadium próchnicy może odbyć się tylko podczas wizyty w gabinecie stomatologicznym, ponieważ sam pacjent praktycznie nie jest w stanie zauważyć u siebie początków choroby. W naszym gabinecie wykonujemy zdjęcia rentgenowskie, które często są jedynym sposobem na wykrycie ubytków próchnicowych we wczesnym stadium. Należy pamiętać, że próchnica sama w sobie nie boli. Regularne wizyty w naszym gabinecie Stomatologia M&M mogą skutecznie ochronić przed skutkami próchnicy, a także pomoże w jej zdiagnozowaniu, a która wcale nie jest tak łatwo wykrywalna.

Próchnica dotyczy ludzi w każdym wieku, a nie leczona może prowadzić do utraty zęba, a nawet do powstawania problemów zdrowotnych, takich jak choroby serca czy nerek. Przyczyną próchnicy są między innymi nieprawidłowa dieta, brak odpowiedniej higieny jamy ustnej, co w efekcie sprawia, że szkodliwe bakterie w jamie ustnej niszczą szkliwo i powodują powstanie zmian próchniczych, a drobne plamki nie leczone przekształcają się już w mniej niewinne ubytki twardych części zębów, które mogą doprowadzić do uszkodzenia wewnętrznej tkanki zęba, czyli miazgi. Natomiast w skrajnych przypadkach prowadzi do obumarcia zęba i w końcowym efekcie do jego usunięcia. Należy pamiętać, że próchnica jest poważną chorobą zębów, której nie można bagatelizować, ale jednocześnie to choroba, na którą cierpi 95% populacji i którą można wyleczyć. Wczesne fazy próchnicy leczymy za pomocą zabiegów remineralizacji szkliwa, fluoryzacji.

Zęby dotknięte bardziej zaawansowanymi stadiami próchnicy poddawane są leczeniu zachowawczemu w naszym gabinecie, a opracowane ubytki uzupełniane są materiałami kompozytowymi. W naszej klinice stosujemy nowoczesne kompozyty światłoutwardzalne najwyższej jakości gwarantujące długotrwały efekt leczenia oraz zadowalające wyniki estetyczne.

Dr Magdalena Cieślikowska - Warszawa

Magdalena Cieślikowska

lekarz dentysta, właściciel praktyki

Studia stomatologiczne ukończyła w roku 2003 w Warszawie. W swojej karierze lekarza stomatologa zetknęła się z różnymi obszarami stomatologii, ale dopiero protetyka przerodziła się z zawodu w prawdziwą pasję.

Więcej informacji

Długo by wyliczać wszystkie kursy z tego obszaru, jakie odbyła. W naszej placówce zajmuje się planowaniem leczenia oraz jego realizacją w obszarze protetyki.

Prywatnie jest praktyczną pasjonatką sportów (głównie bieganie i narty) oraz szczęśliwą żoną i matką dwójki cudownych dzieci.

Magdalena Cieślikowska - ZnanyLekarz.pl

Dr Dominika Kaźmierczak - Warszawa

Dominika Kaźmierczak

lekarz dentysta

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Uczestniczka wielu kursów z zakresu stomatologii zachowawczej oraz endodoncji.

Prywatnie miłośniczka podróży, psychologii oraz literatury.