Leczenie kanałowe pod mikroskopemPrzychodząc do nas, borykają się Państwo z różnymi problemami. Czasami ból jest na tyle silny, że nie są Państwo w stanie normalnie funkcjonować. Zawsze będziemy chcieli Państwu pomóc, dlatego zgłoszenie się do nas jest jak najbardziej rozsądnym posunięciem. Posiadamy świetną intuicję, a i poziom naszej wiedzy nie pozostaje tutaj bez znaczenia.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem Warszawa

Jeśli okazuje się, że to właśnie ząb jest przyczyną narastającego bólu, ponieważ, mimo iż jeszcze żyje, to jest w opłakanym stanie. Niestety wtedy należy podjąć szybką decyzję – usunięcie lub intensywne, kanałowe leczenie.
Zawsze staramy się przekonać Państwa do leczenia, ponieważ oczywista wydaje się chęć zachowania naturalnego uzębienia, jednakże chęć natychmiastowego uśmierzenia bólu jest czasem silniejsza. Zapewniamy Państwa, że dołożymy wszelkich starań, aby wizyta w naszym gabinecie skończyła się dla Państwa jak najkorzystniej.

Endodoncja pod mikroskopem Warszawa.
Jeśli zgodzą się Państwo na leczenie kanałowe, zrobimy wszystko, aby udało się zachować, a przy tym jeszcze wyleczyć chory ząb. W naszym gabinecie leczenie to odbywa się przy wykorzystaniu nowoczesnego mikroskopu endodontycznego. Zachowując maksymalnie czyste stanowisko pracy, zapewnimy Państwu odpowiedni poziom higieny, dzięki czemu poczują się Państwo jeszcze bardziej komfortowo. Jako inwazyjne i jednocześnie bardzo popularne leczenie żyjącego zęba, leczenie kanałowe jest często jedynym wyjściem z sytuacji.

Jak przebiega leczenie kanałowe pod mikroskopem w Warszawie?

Sam proces leczenia kanałowego musi być wykonany bardzo precyzyjnie. Najprościej mówiąc, jest to czyszczenie kanałów korzeniowych chorego zęba oraz późniejsze uzupełnienie ubytków po procesie czyszczenia. To właśnie od tego momentu jest nam potrzebny mikroskop – aby nie ominąć żadnej potrzebującej naszej ręki przestrzeni. Lokalizacja wszystkich wąskich kanałów to podstawa całego leczenia.

Podstawą naszego działania na każdym etapie jakiegokolwiek leczenia jest przede wszystkim komfort pacjenta. Zawsze podchodzimy do konkretnego przypadku indywidualnie i dobieramy taki styl pracy, aby poczucie bezpieczeństwa było kwestią kluczową. Używając jedynie sprzętu najwyższej klasy oraz naszej wiedzy jesteśmy w stanie doprowadzić chore zęby do porządku w relatywnie krótkim czasie. Jeśli jednak z późniejszym czasie okaże się, że dolegliwości bólowe powrócą, zapewnimy Państwu możliwość powtórnego leczenia kanałowego.

Do wypełnienia ubytków oczyszczonych kanałów używamy najwyższej klasy cementu stomatologicznego, który nie tylko wypełni przestrzeń, ale też sprawi, że przestanie ona sprawiać jakikolwiek dyskomfort. Dobre oczyszczone kanaliki to droga do skutecznego leczenia zęba przy pomocy indywidualnie dobranego lekarstwa. Zawsze stawiamy przede wszystkim na Państwa komfort.