Stomatologia zachowawcza

Systematyczne wizyty w naszej praktyce pozwalają naszym pacjentom cieszyć się przez długie lata pięknym i zdrowym uśmiechem. Regularne wizyty pozwolą one wcześnie wykryć ewentualne ubytki, co ograniczy interwencję lekarza stomatologa do nieskomplikowanej wymiany wypełnień i/lub zabiegów profilaktycznych. Jako, że stomatologia zachowawcza zajmuje się zapobieganiem oraz leczeniem skutków najbardziej rozpowszechnionej choroby zębów jakim jest próchnica, regularne wizyty pozwalają ją wykryć już na wczesnych etapie.

Próchnica dotyczy ludzi w każdym wieku, a nieleczona może prowadzić do utraty zęba, a nawet do powstawania problemów zdrowotnych, takich jak choroby serca czy nerek. Przyczyną próchnicy są między innymi nieprawidłowa dieta, brak odpowiedniej higieny jamy ustnej, co w efekcie sprawia, że szkodliwe bakterie w jamie ustnej niszczą szkliwo i powodują powstanie zmian próchniczych, a drobne plamki nie leczone przekształcają się już w mniej niewinne ubytki twardych części zębów, które mogą doprowadzić do uszkodzenia wewnętrznej tkanki zęba, czyli miazgi. Natomiast w skrajnych przypadkach prowadzi do obumarcia zęba i w końcowym efekcie do jego usunięcia.

Należy pamiętać, że próchnica jest poważną chorobą zębów, której nie można bagatelizować, ale jednocześnie to choroba, na którą cierpi 95% populacji i którą można wyleczyć.

Dzięki naszemu doświadczeniu, wiedzy i ogromnej dbałości o każdy szczegół, a także najnowocześniejszym technologiom przywrócimy każdemu pacjentowi zdrowy i piękny uśmiech, a każda wizyta odbędzie się bez bólu, w przyjaznych i komfortowych warunkach.

Dr Magdalena Cieślikowska - Warszawa

Magdalena Cieślikowska

lekarz dentysta, właściciel praktyki

Studia stomatologiczne ukończyła w roku 2003 w Warszawie. W swojej karierze lekarza stomatologa zetknęła się z różnymi obszarami stomatologii, ale dopiero protetyka przerodziła się z zawodu w prawdziwą pasję.

Więcej informacji

Długo by wyliczać wszystkie kursy z tego obszaru, jakie odbyła. W naszej placówce zajmuje się planowaniem leczenia oraz jego realizacją w obszarze protetyki.

Prywatnie jest praktyczną pasjonatką sportów (głównie bieganie i narty) oraz szczęśliwą żoną i matką dwójki cudownych dzieci.

Magdalena Cieślikowska - ZnanyLekarz.pl

Dr Dominika Kaźmierczak - Warszawa

Dominika Kaźmierczak

lekarz dentysta

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Uczestniczka wielu kursów z zakresu stomatologii zachowawczej oraz endodoncji.

Prywatnie miłośniczka podróży, psychologii oraz literatury.